HTML

Csodálatos világ

HTML

Friss topikok

  • Világosító: Értem Én, kedves. Csak nem fogalmaztam meg. mindenki úgy definiálja ahogy akarja. Te "mementó"-nak... (2008.09.18. 19:08) A budai vár!
  • Világosító: Ja, ez nekem is tetszik, csak sajna nem én csináltam. a zindexről nyúltam kölcsön, mert másik fóru... (2007.09.16. 19:31) mitom Én

Linkblog

mitom Én

2007.08.03. 22:06 Világosító

Én is csak most próbálkozom, de lehet, hogy abszolútte sikertelenül, és ithagyom az egészet a fenébe!!!!!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kepfeltoltes.blog.hu/api/trackback/id/tr95131808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.09.16. 17:49:24

Ez jó kép ezt tetszik.
Ha érdekel a fotózás akkor ajánlok neked két oldalt:
www.stockphoto.blog.hu
www.vilagunk.blog.hu

Világosító 2007.09.16. 19:31:03

Ja, ez nekem is tetszik, csak sajna nem én csináltam. a zindexről nyúltam kölcsön, mert másik fórumra kellet feltennem képeket. ÉS ott csak olyanok mennek fel, amik már a netten vannak. Gyakorlatilag képfeltöltés miatt kezdtem el bloggolni, és nem is csinálom valami túl nagy vehemenciával.
süti beállítások módosítása